شیرین
شیرین

شیرین

نقاشی های شیرین

بزرگتر ها و کوچولو ها هر دو بخوانند:  

بدون مقدمه می خوام سابقه ای از کشیدن نقاشی ۰هنری که به اون عشق می ورزم۰ براتون بنویسم:

  

علاقه من به نقاشی از زمان بچگی شروع شد و می تونم بگم هر تکه کاغذ و مدادی که هنوز هم بیاد دستم این علاقه رو به تصویر می کشه. 

شاید متاسفانه به خاطر شرایطی که پیش آمد و کنکور و انتخاب غلط رشته تحصیلی یا چیزهای دیگه نتونستم به طور آکادمیک تحصیلاتمو در این زمینه ادامه بدم اما خوب دوست هم نداشتم بشینم  و از روی نقاشی های دیگران کپی کنم یا با رفتن به کلاس هایی که فقط ثمره اون ها داشتن چند تا تابلو برای به به گفتن فک و فامیل به دیوار های خونست خلاقیتیمو نابود کنم. 

البته جا داره از دو استاد ارجمند   نام ببرم: استاد شریفی از  بزرگان تکنیک رنگ روغن که در زمان نوجوانی ازشون این تکنیکو یاد گرفتم و  استاد بهنیا که تکنیک پاستلو از ایشون اموختم. 

فعالیت هام چندان زیاد نبودن خوب می دونید درس- کار- ازدواج -متمرکز نبودن روی یک رشته تحصیلی همت و پشتکار و هم از آدم می گیره-   

اما خدا رو شکر می کنم که هنوز خلاقیتمو ازم نگرفته -  

جاداره از برادرم تشکر کنم چون هنرمند واقعی نقاشی و بهتره بگم طراحیه و شاید اگر در موقعیت دیگری قرار میگرفت الان از بزرگترین هنرمندهای دنیا بود. ایشون سبک رئال با تکنیک خودکار مشکی رو برای اولین بار خلق کرد و الان طراح و مجری بهترین دکوریشن های داخلی و خارجیه ساختمان های مسکونی - تجاری و غیره هستن.  و من از بچگی با دیدن نقاشی کردن ایشون به لذت نقاشی پی بردم و قدم به قدم با انتقادات و آموزشاتش خلاقیت و طراحی رو در من قوی کرد.

 

حالا بگم از فعالیت های خودم: 

طی چند سال اخیر نقاشی پیک های نوروزی ۸۷-۸۸-۸۹ آموزش و پرورش رو در استان اصفهان در برخی از سال ها مثل سوم چهارم و پنجم دبستانو بر عهده داشتم و خوشحالم بگم این تجربه کوچک اما جالبی برای من بود که خالق برخی از تصاویری باشم که بچه ها در ایام عید به اون ها چشم می دوزند. یادمه زمان ما پیک ها رنگ نشده بودند و من با شوق و علاقه زیاد نه تنها پیک خودمو بلکه پیک اکثر بچه های فامیل رو حل می کردم و تمام تصاویر پیکمو رو رنگ می کردم و تو مدرسه جایزه می گرفتم اما متاسفانه هیچ وقت پیک ها رو به ما پس نمی دادن و این دلخورم می کرد.  

حالا خوشحالم که یک یادگاری کوچک واسه خودم مونده و اون هم پیک های این چند ساله! 

 

خوب غیر از این تو دانشگاه دوره ای برگزار کردم ؛دوره مقدماتی کاریکاتور چهره؛ که دو فصل بود و با کوتاه و کم بود اما تجربه خوبی برام به جا گذاشت!  

 

در حال حاضر با اینکه هدفم برای سال آینده ارائه کارهای هنری بیشتره و اینکه بتونم گالری بذارم اما سفارشات نقاشی و تابلو رو برای کودکان قبول می کنم  

 

با ابعاد- رنگ زمینه و طرح دلخواه  برای اتاق بچه های نازنین!!!

 

نظرات 3 + ارسال نظر

موفق باشید

ممنونم - با امید بهترین ها برای شما

خلیل 1389,11,28 ساعت 12:55

وا‍ زه ها و کلمات ترجمان ذات و شخصیت وجودی افرادند. من در پشت این کلمات شخصیت یک دختر مسلمان ایرانی و اهل ذوق و هنر را یافتم. موفق باشید

فرشید 1389,11,30 ساعت 10:11

سلام خدمت سرکار خانم شیرین محقق به نظر من جا داشت از کسی که همیشه مشوقت بوده وهست وهمیشه در کنار کارهات بوده و نخواسته هنرت سرکوب بشه و در کنارت بوده تا بهترین کارات را خلق کنی یه یادی بکنی.مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد