برند زمانی مسیر موفقیت را خواهد پیمود که پایههایش بر روی نتایجی که در عمل پیاده میکنیم و آنچه را که به عینه ارائه میدهیم ساخته شود.
به سیاستها ، روشها ، منشها و طرز اداره شرکت خود و مناسبات آن در لایههای مختلف نگاه کنید. کدام رفتارها را پایش نموده و به کدامیک پاداش میدهید؟ با کدامیک از روشها و منشهای رفتاری کارکنان خود، رفتار انضباطی میکنید؟ آیا رویههای خرید و قیمت گذاری خود را امتحان کرده و میکنید ؟ شک نکنید که تأثیر اینگونه اقدامات بر روی برند شرکت به مراتب بیشتر از آن چیزهائی است که در آگهیهای تبلیغاتی خود آنها را عنوان میکنید. صدای شرکت خود را با گوشهای مشتریان بشنوید و از روزنه نگاه مشتریان به شرکت و مناسبات آن در بخشهای مختلف نگاه کنید. اگر میخواهید به روح و حقیقت وجودی شرکت خود پی ببرید به جای چسببدن به باورهای خود اقداماتی که کارکنان شما در طول روز در برخورد با مشتریان ، همکاران صنفی – پیمانکاران – سهامداران و ... انجام میدهند را مورد امتحان قرار دهید. در این صورت است که آگهیهایی را که با هدف برندسازی مینویسید مانند توپ صدا خواهند کرد و تبلیغات برندساز به تقویت و تثبیت برند شما در سطح بازار کمک خواهد نمود .
سلام ....این قالب قشنگترین قالبی بوده که تا بحال داشته اید