شیرین
شیرین

شیرین

سلام و قدردانی برای آنهایی که «من» هستند!

سلام 

می نویسم و هم زمان فکر می کنم به روزهایی که در گذرند و سال هایی که مثل یک چشم برهم زدن عمرمان را با خود می برند.  

و چه غمگین می شود وجود ما وقتی که به از دست داده ها می اندیشیم- چه ترسی وجودمان را می گیرد وقتی به داشته هایمان فکر می کنیم و اینکه تا کی می توانیم لذت ببریم از داشتنشان. 

 

در دهه سوم زندگی گاه دلم می گیرد که چه راه هایی وجود داشتند و من از آنها عبور نکردم و چه چیزها که دستاورد من از دنیا و زندگی می توانست باشد و ... و گاه  به خود می بالم که چه توانمند از راه درست عبور کردم و  .. خدار ا شکر

 

به هرحال تمام این لحظات درست یا غلط در حال سپری شدن هستند!‌ گذران عمر ما و آنچه کردیم مانند صدایی در امواج زمان محو می شود. فقط امروز و این ساعت و این لحظه وجود دارد که در آن هستیم و این نیز ماندنی نیست! 

 

سپاس از همه آنهایی که دوستشان دارم و در گذران عمر مهرشان قلب مرا نوازش داد- سپاس از پدرم به خاطر آنهمه بزرگواری - عشق  و انسانیتی که اگر ذره ای از آن را در وجودم نهاده باشد همین افتخار تمام عمر من است- سپاس از مادرم به خاطر آنهمه گذشت -  صداقت و   محبت بی دریغش که نماد معصومیت و زنیت است در تمام طول زندگی ام!  

سپاس از همسرم نه به قدر این چند صباحی که با هم زیسته ایم و نه به اندازه آنچه برایم انجام داده که به اندازه امید من در زندگی مشترک با او و به خاطر آنچه بود و هست که برایم عزیز و گرانقدر است همین که نفس های خسته اش گرمای خانه مان است و دستان با غیرتش قدرتمندترین اراده را در این دنیای سخت در خود جای داده است. 

سپاس از همه - همه آن هایی که نمی دانم کدامین سلام آخرین سلام ما خواهدبود و فضای این احساس عمیق تا کی زنده خواهدماند!

نظرات 3 + ارسال نظر
آهو خردمند 1390,02,21 ساعت 22:28

درود برتو دخترم که این قدر قشنگ می‌نویسی . ایکاش مادرت بودم و یا خواهر بزرگت ویا دوستت . سلام برتو که می بینم در این مجازی با زیباترین کلامها واقعی ترین احساسها را بیان کرده‌ای.
پدر و مادرت و همسرت حتما انسانهای خوشبختی هستند که چون تویی در کنار خود دارند.

ممنونم از این همه انرژی که بهم دادید! ممنون

مجید . م 1390,02,22 ساعت 01:05

زیبا بود!

ممنون

فرشید 1390,02,24 ساعت 23:40

به قدری زیبا مینویسی که اشک از چشمانم جاری شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد